مصاحبه آرشیو خبر ها
نمی فهمیدم بازی برای یوونتوس یعنی چه!

نمی فهمیدم بازی برای یوونتوس یعنی چه!

سیمونه زازا، مهاجم 24 ساله ی یوونتوس که تابستان امسال از ساسولو به یوونتوس منتقل شده و توانسته در بازی های اندکی که به میدان رفته 6 گل به ثمر برساند، امروز با میکروفون شبکه ی یوونتوس در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد:

 

 

من به خاطر این پیروزی بسیار خوشحالم، ما در نیمه نهایی هستیم و این برای من اولین تجربه است. بازی بسیار سختی بود و ما به خوبی خودمان را برایش آماده کرده بودیم. در نهایت توانستیم برای دومین بار در این فصل در المپیکو پیروز شویم. دیشب فقط جای چند گل دیگر خالی بود و از این بابت من باید بخشی از سرزنش ها را قبول کنم، من می توانستم از فرصت ها استفاده بیشتری ببرم، اما مهم پیروزی بود.
فکر نمی کنم راز خاصی در پیشرفت من وجود داشته ابشد. من در چند ماه اخیر تلاش زیادی کرده ام و از هم تیمی هایم چیزهای زیادی یاد گرفته ام. طبیعی است که وقتی برای اولین بار به یک تیم بزرگی مثل یوونتوس می آیید در ابتدا دچار مشکل شوید، اما امیدوارم از این هم بهتر شوم.
گل مورد علاقه ام؟ همه ی آنها مهم بودند چون با پیراهن یوونتوس به ثمر رسیدند اما هیجان انگیزترین گلم که بیشتر از همه در ذهنم مانده به سویا در لیگ قهرمانان بود. این اولین گل من در اروپا بود. ولی دو گلم به تورینو هم به همان اندازه زیبا و به یاد ماندنی بود.
در واقع، بعد از بازی با ساسولو ذهنیتمان تغییر نکرد، بلکه عطشمان برای پیروزی تغییر کرد. من واقعا نفهمیده بودم که بازی کردن در اینجا چه معنی ای دارد و خیلی از بازیکنان جوان دیگر هم مثل من بودند. در آن نقطه بود که فصل برای یوونتوس عوض شد، و حالا ما کاملا تیم متفاوتی شده ایم. کیفیت همان است اما رویکردمان عوض شده است.

 

در مورد بازی یکشنبه چه نظری دارید؟

 

بازی با رم؟ رم مطمئنا یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ است. آنها همیشه قابلیت رقابت داشته اند و حریف بزرگی برای یوونتوس بوده اند، به خصوص در سال های اخیر. آنها کینه خواهند داشت، چون هرگز نتوانسته اند در نبرد لیگ یوونتوس را شکست دهند و قهرمان شوند. پس بازی سختی خواهد بود. با این همه اگر با ذهنیت خودمان بازی کنیم، نتیجه خواهیم گرفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: